Regina Brett "Twój dziennik"


Cześć kochani!
Aby nie było tak monotonnie na blogu, dziś przychodzę do Was z notką na temat mojej nowej książki. Na pewno wiele z Was już o niej słyszało, a jest to mianowicie książka autorstwa Reginy Brett "Twój dziennik". Teraz tak się zastanawiam dlaczego piszę książka, bo książką do końca nie jest. Jest to coś w połączeniu kalendarza z dodatkowymi lekcjami. Gdy dowiedziałam się o tym dzienniku uznałam, że to świetny pomysł na zbliżający się rok 2016!




A więc zaczynając od początku "Twój dziennik" składa się z 12 nowych lekcji, umieszczonych przed każdym rozpoczynającym się miesiącem. Jak dla mnie to już jest świetna sprawa, bo możemy pozytywnie zacząć dany miesiąc!



Kolejna rzecz, że książka jest wykonana w formie kalendarza, ale kalendarza uniwersalnego bo nie jest na konkretny rok. To my sami ustalamy w którym roku będziemy z niego korzystać, poprzez zaznaczanie dni tygodnia, staje się to łatwiejsze! Ponadto na każdy dzień mamy jakieś motywujące zdanie lub miejsce na to, aby samemu coś dopisać lub narysować. A z tyłu dziennika mamy miejsce na notatki, więc świetna sprawa dla tych bardzo zorganizowanych!




Podsumowując, książka jest naprawdę bardzo ciekawa, bo nie dość, że możemy coś przeczytać, to jeszcze jest pożyteczna jako organizer czy kalendarz. Świetna sprawa jeśli chodzi o prezent na zbliżające się święta. Myślę, że każdy ucieszyłby się z takiego prezentu, a zwłaszcza fani felietonów Reginy Brett!



16 komentarzy:

  1. Dzisiaj prawie go kupiłam, kusił mnie strasznie ale ostatecznie wybrałam inny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny! Niebanalny :P Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to rewelacja! :)
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twój blog :) Może wspólna obserwacja?
    Jeśli jesteś zainteresowana zacznij i zaobserwuj a ja się odwdzięczę!

    Zapraszam: foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tym dzienniku, w ostatnim czasie stał się bardzo sławny! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, myślałam nad kupnem, bo bardzo ładny kolor. Lecz nie jest mi potrzebny żaden kalendarz, więc wstrzymałam się. Świetny post :*
    http://fashion-style-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger