Mix #16
Cześć kochani!
Nareszcie mogę powiedzieć, że zakończyłam edukacje na ten rok! Wszystko poprawione, oceny takie, jakie chciałam, a więc zaczynamy wakacje. Dziś też jest ostatni dzień szkoły, bo jutro cała szkoła ma wolne, także za tydzień po świadectwa i dwa miesiące laby! W sumie, to myślałam, że te dni przed klasyfikacją będą straszne, a ja już od tamtego tygodnia chodziłam do szkoły na lajcie, tylko dzięki temu, że wzięłam się wcześniej za poprawy. W tym tygodniu jakoś nie działo się nic specjalnego, całe dnie poza domem, a wieczorami seanse "Pamiętników wampirów", zaczęłam oglądać i się wciągnęłam, że pewnie te 7 sezonów skończę do początku lipca haha. Kończę już moje wywody i zapraszam do oglądania zdjęć, bo trochę się ich nazbierało!
niedziela, czyli najlepszy dzień na zdjęcia/ uwielbiam takie niebo/ pierwsze, tak piękne paznokcie!
dystans, dystans przede wszystkim haha/ takie świetne cytaty w książce Chodakowskiej/ kocham zachody słońca!/ nudzi się nam na lekcjach...
takie pięknotki dla mamuśki/ tak właśnie, nowe uzależnienie/ moja kochana psinka/ i dalej niedzielne zdjęcia haha
nie wiem jakim cudem wyszło mi tak ładne zdjęcie/ kocham/ właśnie tyyyle nauki było/ wspomniałam, że kocham moją mamę?
i niebo/ truskawki w każdej postaci!/ ciąg dalsza prezentu na dzień mamy/ też cudowne
w szkole też bywa nudno/ chyba lato haha/ tumblr, kolejne uzależnienie/ najlepsze
Niko zawsze ze mną/ moje dziewczynki/ w sumie bezsensu/ nowe dzieci
no kocham/ 6 rano a ja nawet żywa haha/ tak, uwielbiam/ podoba mi się to zdjęcie, też trochę bezsens
"no nie rób już tych zdjęć głupia babo..."/ pierwszy raz chyba taka ładna tęcza/ cytatów ciąg dalszy/ i jeszcze więcej moich lasek!
znowu rzeka/ i znowu ja/ moja piękna Asia/ najlepsze graffiti w mieście
hmm.../ wiem, że dużo tego, ale lubię robić takie zdjęcia haha/ kupiłam sobie duże dzieci, piękne prawda?/ sobotni wieczór
już ostatni raz ja haha/ i ostatni raz Asia/ i kocham zachody słońca, no! :D













ej te wasze nudy na lekcjach zainspirowały mnie do zrobienia tatuażu, właśnie takiego *_*
OdpowiedzUsuńnxbrooo.blogspot.com
O to się cieszę!
UsuńŚwietne zdjęcia! :)
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie -> http://black-berry-world.blogspot.com/
Dziękuję!
UsuńPiekny pies!
OdpowiedzUsuńSilvervea.blogspot.com
No świetne zdjęcia;)
OdpowiedzUsuńFajne widoczki;)
Pozdrawiam
http://szanujwspomnienia.blogspot.com/
To prawda. Dziękuję!
UsuńO widzę nike sb Janoskie, uwielbiam te buty!
OdpowiedzUsuńMix jak zwykle świetny! Fajnie, że jesteś zadowolona z ocen i w ogóle:)
Pozdrawiam! ♥
moja Personalna Galaktyka Absurdu
To tak jak i moje. Dziękuję!
UsuńŚwietne zdjęcia, uwielbiam takie mixy!
OdpowiedzUsuńW wolnej chwili zapraszam do siebie
http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
Blog się spodoba? Zaobserwuj!
Dziękuję!
UsuńBardzo fajny mix zdjęciowy :)
OdpowiedzUsuńhttp://garderobelove.blogspot.com/
Dziękuję!
UsuńO świetne!:)
OdpowiedzUsuńobserwujemy?)
mylife-tasia.blogspot.com
Pozytywny mix
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,Madda
blog ->klik
Dziękuję!
UsuńLubię wpisy tego typu, naprawdę mixy są fajne ;)
OdpowiedzUsuńhttp://sisters-blonde.blogspot.com/2016/06/5-fryzur-na-zakonczeniie-roku.html
Bardzo się cieszę, dziękuję!
UsuńI bardzo dobrze, że wcześniej sobie przekalkulowałaś oceny i nie musiałaś się martwić na koniec. Super mix! Paznokcie cudowne *.*
OdpowiedzUsuńU mnie nowy post, zapraszam!
MÓJ BLOG - KLIIK
NOWY FILM NA KANALE
Pierwszy rok, że nie miałam takiego stresu. Dziękuję bardzo!
UsuńMasz już koniec szkoły? Ale ty masz fajnie, ja jeszcze następny tydzień :/
OdpowiedzUsuńJesteś bardzo ładną dziewczyną, zazdroszczę Ci urody!
Zapraszam na mojego bloga
Tak dosłownie to nie, ale konferencja była już wczoraj, także nikt się już w następnym tygodniu nie pokazuje, a rozdanie świadectw w piątek. Dziękuję za miłe słowa!
UsuńCudowny mix! <3
OdpowiedzUsuńJa zakończenie mam w czwartek, ale postanowiłam, że następny tydzień zrobię sobie wolny.
Takie nieoficjalne wakacje.
Mój blog - klik!
No to tak jak ja! Dziękuję!
UsuńŚwietne zdjęcia, SB chyba są najwygodniejsze - nie tylko do jazdy ale i do chodzenia :)
OdpowiedzUsuńBardzo lubię takie miksy :)
OdpowiedzUsuńTo bardzo się cieszę!
Usuń