BACK TO SCHOOL-powrót do szkoły z Dusiiiak #1- Tag szkolny czas.

Witajcie kochani!
A więc doczekałam się! Dziś już oficjalnie rozpoczynam moją szkolną serię. Jako pierwszy post, postanowiłam zrobić tag z youtube'a pt. "Szkolny czas". Nie mam pojęcia, czy ten tag, jest słynny także wśród blogerek. Ja go robię, aby troszkę przybliżyć Wam moje szkolne życie :)


1. O której wstajesz do szkoły?
No z tym wstawaniem to jest różnie, zależy to od tego na którą godzinę mam do szkoły, czy muszę coś powtórzyć rano na lekcję lub czy będę prostować włosy. Ale przeważnie jest to godzina 6:00.


2. Ulubiony nauczyciel?
Hmm..., gdy poszłam do gimnazjum straciłam ulubionego nauczyciela, ale gdy w II klasie zaczęłam mieć w.d.ż., bardzo polubiłam panią, która prowadzi go. Rozumie nas i jest równa z nami :)


3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Nie wiem, czy można uznać mnie najlepszą z tego przedmiotu, ale będzie to geografia. Lubie ten przedmiot, ciekawi mnie, może też dlatego, że miałam z niego 5 na koniec II klasy.


4. Czy w szkole masz grupę bliskich Ci osób. czy raczej zadajesz się z każdym?
Chyba jak każdy mam grupę bliskich mi osób, rozmawiamy ze sobą, spotykamy się poza szkołą, po prostu przyjaźnimy się!


5. Plecak, torba czy tornister?
Tutaj mam dylemat pomiędzy plecakiem a torebką, bo wiadomo, że tornister był na początku podstawówki. Plecak jest wygodny i jak już wiecie, ja bardzo lubię mój. Torebka fajnie wygląda z każdą stylizacją, więc chyba bardziej jestem za torebką ;)


6.Malujesz się do szkoły?
Maluję się. Jakoś nie bardzo lubię siebie bez makijażu, no i też mój wygląd skóry nie pomaga mi w tym.


7.Do szkoły spodnie, spódnica czy sukienka?
Ja jestem zwolenniczką spodni. Są wygodne, można tworzyć z nimi miliony stylizacji, więc jestem zupełnie na tak!


8.Nosisz dodatki do szkoły?
Uwielbiam dodatki, myślę, że to właśnie biżuteria decyduje o ostatecznym wyglądzie stylizacji.


9.Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Niestety nie miałam w ogóle czerwonego paska dotychczas w gimnazjum. Ale w podstawówce, 3 lata na moich świadectwach widniał czerwony pasek.


10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak, jem. Już szykuję dla Was propozycję śniadań do szkoły.


11.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie?
Ogólnie słabo mi idzie ze ścisłymi przedmiotami, ale chyba pomiędzy tych 3 przedmiotów najgorzej idzie mi z fizyką. To naprawdę trudny przedmiot :/


12.Do szkoły chodzisz pieszo, czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem?
To też zależy od sytuacji. Gdy tata ma na 8 do pracy to odwozi nas do szkoły, jak nie to jeżdżę autobusem, a w lato rowerem.


13.Zmieniasz buty w szkole?
To zależy od pory roku, bo teraz, gdy przyjdę do szkoły będę zmieniać buty, przez całą jesień i zimę, a przez wiosnę i lato to raczej nikt nie zmienia butów.


14. Tęsknisz w wakacje za szkołą?
W te wakacje tęskniłam bardzo, może dlatego, że nic specjalnego nie robiłam. Ale najbardziej z tego powodu, że nie mogłam doczekać się zrobienie Back to school!


I to byłoby na tyle pytań, myślę, że tym postem przybliżyłam Wam trochę moją osobę i moje życie szkolne. Odpowiedzcie na te pytania na swoim blogu i podlinkujcie w komentarzach, z chęcią poczytam i zaobserwuję każdą z Was. To do następnego! Klaudia

twitter   ask    facebook    tumblr

4 komentarze:

  1. geografia jest przedmiotem, który najgorzej wchodzi mi do głowy :D

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zazwyczaj wstaję o 6 rano i bardzo lubię geografię ^^ Świetny jest ten tag, nie spotkałam się z nim wcześniej :)

    Pozdrawiam!
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja teraz idę do Gimnazjum i nie wiem jaki będzie mój ulubiony nauczyciel.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger