BACK TO SCHOOL-powrót do szkoły z Dusiiiak #2- szkolny haul- ciuchy, kosmetyki, dodatki

Hejka, witajcie w kolejnym poście na temat szkoły. Dzisiaj chcę Wam pokazać moje zakupy ubraniowo-kosmetyczne do szkoły, nie ma bardzo dużo rzeczy, ale kupowałam to, co będzie mi potrzebna. Także już nie długo pojawi się haul z przyborami szkolnymi, więc bądźcie czujni!


Moje 3 pierwsze rzeczy są z Croppa, ogólnie wszystkie rzeczy kupowałam na wyprzedażach, więc kosztowały naprawdę śmieszne pieniądze.
-tą szarą bluzkę mogliście już widzieć w tym poście klik, jest bardzo fajna i wygodna, kosztowała 9,99 zł


-ta bluzka zauroczyła mnie swoim koronkowym wykończeniem, mam słabość do koronek więc ją kupiłam, kosztowała 12,99


-nie miałam w planach kupowania na razie jakiegoś swetra, ale ten zaskoczył mnie ceną, kosztował 12,99 zł



Kolejne 2 rzeczy pochodzą ze sklepu Reserved:
-nie mogłam przejść obojętnie koło tej bluzy, jak dla mnie jest idealna, kosztowała 39,99 zł


-nie wiem dlaczego kupiłam te spodnie, po prostu są potrzebne mi spodnie, ale przyznam, że bardzo mi się podobają, kosztowały 39,99 zł



-w Butiku ostatnim czasem były dość fajne wyprzedaże, wpadła mi w oko ta bluza, będzie idealna na jesień, kosztowała 24,99 zł



-wiem, że Lidl kojarzy się Wam z robieniem zakupów spożywczych a nie ubraniowych, ale wpadły mi tam w oko spodnie, typu marmurki, kosztowały 39,99 zł



-tą chustkę kupiłam dość na spontana, jest z Reserved, dość prosta normalna, typu komin, kosztowała 7,99 



-bardzo, bardzo podobają mi się białe conversy, ale teraz niestety nie mogłam sobie na nie pozwolić, ale znalazłam bardzo podobne do nich trampki na allegro, kosztowały 34,99 zł



Teraz czas na kosmetyki, przepraszam za słabą jakoś ale zdjęcia robiłam przy sztucznym świetle ;/


-szczerze mogę polecić Wam ten, zmywacz z Rossmana, dobrze zmywa lakier i jest ok, kosztował 6,99 zł


-kolejnymi rzeczami, które kupiłam w Rossmanie są maseczki z Ziaji, kosztowały 1,39 zł za sztukę



-kolejna rzecz z Rossmana są to bibułki matujące z Wibo, kosztowały 6,99 zł


-zaskoczyło mnie to, że w Biedronce były żele antybakteryjne, kupiłam dwa myślę, że się sprawdzą, kosztowały 4,99 zł


- a w Avonie kupiłam tonik na wypryski, sprawuje się fajnie, kosztował 7,99 zł



A w Pepco kupiłam bardzo fajne pudełko w kształcie serca, kosztowało 7,99 i zestaw kolczyków za 7,99 zł.



No, dotarliśmy do końca, to wszystko co chciałabym Wam pokazać w tym haulu. Do następnego :*

3 komentarze:

  1. Super zakupy. Zastanawiam się nad zakupem tego pudełka z pepco :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwidzęczam się za każdą obserwacje i komentarze. Dopiero zaczynam zapraszam :)

    /http://inspirationvevo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hah a ja jak zwykle pozostae przy szarek koszulce- jest śliczna ♥
    Zapraszam.Obserwuję i Pozdrawiam ;*

    http://olczblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger