Zatrzymaj wspomnienia - Minibook

Cześć kochani!
Dziś mam kolejnego posta dla Was, teraz one będą często, więc tylko się cieszyć. W tej notce chcę podzielić się czymś bardzo ważnym dla mnie, od chwili kiedy to dostałam. A co to takiego? Jest to album, który w ramach współpracy z Printu miałam okazję zaprojektować i dostać. Uwielbiam takie personalizowane rzeczy i nie ukrywam, bo to jest jedna z lepszych współprac, jakie mam możliwość wykonać. W moim minibook'u znalazły się głownie zdjęcia z Instagrama, na którym publikuję ich dość sporo. Uwielbiam uwieczniać momenty, a najlepszych dla nich zbiorem jest właśnie taka książeczka. Warto wspomnieć, że jest to prezent idealny na każdą okazję, czy to urodziny przyjaciółki, czy rocznica ze swoim chłopakiem lub mężem. Na stronie znajdziemy również fotoksiążki, do których jest wiele szablonów, więc jak ktoś jest mało kreatywny, spokojnie się w tym odnajdzie. Mi najbardziej spodobało się to, że wszystko możemy stworzyć dosłownie od zera. Wybieramy ilość zdjęć na danej stronie, ich rozmieszczenie, podpisy itd. Jeżeli chodzi o jego jakość, to wykonany jest naprawdę dobrze! Jest idealnie biały, stronie są grube, więc nie musimy martwić się, że po jakimś czasie się powyginają, a zdjęcia są bardzo dobrej jakości, jak i kolory są odpowiednio oddane! Ja wybierałam opcję z napisami i cytatami, które też są świetnie wydrukowane, wyraźne i nie rozmazane. Jestem pewna, że to mój nie ostatni minibook, polecam każdemu!
printu / minibook
Buziaki, do następnego!

25 komentarzy:

  1. Naprawdę świetnie to wygląda<3

    https://olalicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny minibook! Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna rzecz! Muszę sobie kiedyś taki album zrobić ;D Minibooki są super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten minibook to fajna sprawa. Może sama się skuszę na coś takiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki minibook, to mega fajne wspomnienie.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa! Gdybym dostała taki prezent to bym byla bardzo zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzeba czekać na jakąś okazję :D

      Usuń
  7. Wspomnienia uwiecznione w jednym miejscu 😊 piękne 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeswietny minibook, u mnie pojawila sie w najnowszym wpisie fotoksiazka ;p

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Albumy są świetne w każdej postaci. Sama prowadzę swój.
    Zapraszam do siebie : https://www.instagram.com/inna_niz.wszyscy/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham albumy! Bardzo chciałabym dostać na prezent :D

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie od kogoś zażyczyć w takim razie :D

      Usuń
  11. Rewelacja! Muszę sobie taki sprawić. Fantastyczna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam różnego rodzaju fotoksiążki i sama chętnie bym sobie takiego multibooka zamówiła :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna sprawa taka książka, myśle że super prezent na np rocznice:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger