To już kolejne Święta razem! | Wesołych Świąt!

Cześć kochani!
Co prawda, ten post miał pojawić się jutro, ale już nie chce jutro spędzać czasu przed komputerem, a w sumie większej różnicy to nie zrobi. Już pewnie wiele razy powtarzałam, że nie jest dobra w składaniu życzeń, ale dzisiaj krótko i od serca. Moi kochani, życzę Wam wspaniałych świąt Bożego Narodzenia. Spędźcie ten czas w gronie najbliższych, mimo, że ten czas będzie inny, niż zwykle. Jednak pamiętajcie, że wszystko w naszych rękach, aby było magicznie. Życzę Wam, aby każdy nadchodzący dzień był przepełniony radością, mimo, że ten rok nas nie rozpieszcza. Dużo zdrowia, bo właśnie ten rok pokazał, jak jest ono ważne. Spełniajcie swoje marzenia, nie czekajcie na jutro, bo życie macie tylko jedno. Otaczajcie się wartościowymi i szczerymi ludźmi, a wszystko będzie dobrze. Święta to nostalgiczny czas, w którym i mnie zbiera na refleksje. Dlatego chciałam Wam podziękować za to, że jesteście, że właśnie to czytacie. Bez Was nie mogłabym spełniać swoich marzeń. Dziękuję, że jesteście. I po prostu. Wesołych Świąt! ♥
Mam nadzieję, że miło spędzacie i spędzicie ten cudowny czas! Buziaki, do następnego!
(wpadajcie na mojego Instagrama @dusiiiak po więcej!)

5 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz, idealny makijaż na święta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt kochana! <3 Wyglądasz olśniewająco.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger