Fancy Christmas makeup

Cześć kochani!
Do świąt jeszcze kilka dni, więc pozostańmy w nadal w tym temacie. Dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż, o dziwo, drugi świąteczny. Jednak ten dzisiaj jest nieco inny i to propozycja dla odważnych. Mamy tu małą zabawę kolorami, bo czerwoną kreskę i ciemno-zieloną powiekę dolną. Chciałam tu trochę poszaleć z cut crease i błyskiem, ale to trochę się przemieściło, jednak już teraz wiem, jakie cienie nie nadają się do takich rzeczy haha. Jednak błysk i to dość konkretny- jest! Myślę, że ciekawym akcentem tutaj jest czerwona kreska, zrobiona tą samą pomadką, którą zostały pomalowane usta. Jeżeli nie jesteście fankami klasycznych makijaży, to może właśnie taka kreseczka urozmaici Waszą buźkę. Jestem bardzo ciekawa, co sądzicie o tym makijażu. Mam nadzieję, że mimo, iż nie jest idealny, to się Wam spodoba!
 
Na święta klasyczny, czy bardziej szalony makijaż? Buziaki, do następnego!
(wpadajcie na mojego Instagrama @dusiiiak po więcej!)

10 komentarzy:

  1. Makijaż jak dla mnie bomba, wyszedł mega efekt. Idealny na Sylwestrową noc i inne imprezowe okoliczności. :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo,cudo...
    Dosyć, że dziewczyna jest ładna to swoją urodę podkreśliła pięknym i subtelnym makijażem.
    Bardzo mi się podoba. ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czerwona kreska nadaje super akcenty
    Pozdrawam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski makijaż! Nie mogę się napatrzeć!


    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger