♥95 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Nareszcie mogę przywitać Was w poście z niedzielnymi inspiracjami. Dopiero chyba wczoraj spostrzegłam się, że już jakiś czas tego nie było, a obiecywałam regularność. Nie pierwszy raz nie wyszło, ale dzisiaj to dobry dzień, aby to nadrobić.
Przy okazji takiego postu lubię Wam też zaktualizować, co aktualnie dzieje się u mnie, a jest intensywnie. Z sesji na studiach chyba za bardzo tłumaczyć się nie muszę, bo chyba każdy wie jak to wygląda. Ostatki zajęć, prace do oddania, nauka do egzaminów i w końcu właśnie te egzaminy. Już właśnie w tym tygodniu miałam pierwsze, a więc jakaś część z głowy. W sumie mogę przyznać, że jestem na ostatniej prostej, bo został mi jakiś tydzień z kawałkiem (mam nadzieję, że obędzie się bez poprawek) i wakacje! Przede mną kilka cięższych egzaminów, ale żyję nadzieją, że pójdą one gładko. Oprócz nauki i egzaminów, końcem maja zaczęłam pracę, a więc i na to idzie spora część mojego życia. Teraz niedziele tym bardziej będą tymi ukochanymi dniami. Dzisiaj właśnie tak jest, bo to mój jedyny dzień weekendowy, kiedy mam czas na odpoczynek, ale też cieszę się na to, że będę mogła nadrobić wszelkie zaległości z całego, pracującego tygodnia i trochę ruszyć z nauką. Dzisiaj w tym wszystkim oczywiście nie zapominam o sobie- wleci jakiś trening na lepszy dzień, pielęgnacja włosów, twarzy, ciała i wiele innych przyjemności, na które nie było czasu i dzięki którym wejdę w nowy tydzień w lepszym humorze. Zadbajcie dziś o siebie! ♥
Jakie macie plany na tę niedzielę? Buziaki, do następnego!

9 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia na egzaminach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudowne inspiracje ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje fotograficzne zestawienia i nie ważne czy to inspiracje czy podsumowanie miesiąca, sa świetne
    Pozdrawiam i powodzenia, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne inspiracje 😍!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger