MIESIĄC W ZDJĘCIACH | MAJ '21

Cześć kochani! Maj już za nami, więc jak co miesiąc trzeba podsumować ten czas. Muszę przyznać, że był to bardzo przyjemny czas, też ze względu na to, że życie trochę wróciło do normalności. Mimo, że było dość intensywnie, to nie zabrakło też przyjemnych momentów. Pomiędzy tym wszystkim udało mi się też zaszczepić i na drugą dawkę idę za tydzień. Dla zainteresowanych szczepiłam się Pfizerem i czułam się dość dobrze, oprócz bólu ręki. To tak na marginesie. Z fajnych rzeczy jeszcze z maja, to udało mi się znaleźć w końcu pracę, więc jak widać wszystkie moje plany mają się dobrze. W sumie większość mojego miesiąca możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach, a więc zapraszam!
ulubiona kolacja na szybko / jestem zakochana w tych nowych, kolorowych torbach z Zary 
warkocze mogłabym nosić non stop (gdybym tylko potrafiła sama sobie robić) / niedzielne spacerki 
w maju przyszła wiosna, choć na chwilę / czapka z daszkiem to teraz totalny must have dla mnie
owsianki życiem, ale to nic nowego haha / w maju też w końcu coś zmalowałam
jestem zakochana w tym mejkapie (pojawi się tutaj już niedługo)
kawka przy wschodzie słońca- to jest to / czekałam na takie piękne, ciepłe dni 
ostatnim czasem lubię siebie w koszulach / następna wersja owsianki 
stworzyłyśmy też kilka fajnych zdjęć na Instagram (dusiiiak) / zakup szczotki prostującej to zdecydowanie strzał w dziesiątkę
ostatnio zaczęłam testować peeling trychologiczny Bandi, więc za jakiś czas na pewno dam Wam o nim znać / kolejne, instagramowe zdjęcie 
moi dwaj faworyci z serii Nutlove / moje ulubione połączenie beżu z dżinsem ♥
jak lody, to tylko z GoodLood / właśnie taki obraz powstał w maju 
w Zarze ostatnio przeglądałam nowe rzeczy na sezon letni i po kilka na pewno tam wrócę / perfekcyjny, niedzielny poranek 
nauka przed zbliżającą się wielkimi krokami sesją / cudowna paczucha dobroci od Eveline
uwielbiam takie delikatne paznokcie / tutaj jeszcze inne wersja owsianki, bo pieczona w piekarniku, uwielbiam ♥
ten różowy makijaż również pojawi się na blogu!
wieczorne bieganie i takie widoczki / trochę nowości 
vege spring rolls to moja nowa miłość / kolejna z ulubionych stylówek w ciepłe dni 
Kraków nocą jest przepiękny / talerzyk z Pepco idealnie sprawdza się na biżuterię
pierwszy omlet oreo, przepyszna sprawa / all black
wiosenne spacerki / nowości od Sattva 
ulubiony filtr z Insta / budyniowe naleśniki ♥
te puddingi również mega polecam! / totalny chill ♥
nocne foty / sezon na kawę mrożoną otwarty
mango smoothie bowl / ta koszula to zdecydowanie zakup tego miesiąca 
fioletowy makijaż jeszcze raz / ulubiony sernik to tylko ten ze Strabucksa ♥

Jestem ciekawa jak Wam minął maj! Kto już odlicza do wakacji? Buziaki, do następnego!

6 komentarzy:

  1. U mnie maj minął zimno, pierwsze lody zjadłem dopiero w czerwcu. Jak widzę miłośniczka kawusi, to tak jak ja, bez kawy ani rusz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten Twoj maj, kolorowy, ładny i smaczny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger