♥97 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Skoro mamy niedzielę, to i może czas na nowe inspiracje! Ostatnio wpadłam w fazę nieco innych postów na Pinterest, trochę bardziej motywacyjnych i właśnie odrobinę czegoś takiego mam dzisiaj dla Was!
Pomyślałam, że mnie bardzo pobudzają takie motywacyjne zdjęcia, ale też filmiki na tik toku (to bardzo polecam). Do tego stopnia, że od nowa staram się planować swoje dni, bo trochę to zaniedbałam przez pracę, ale mimo tego staram się czerpać jak najwięcej z każdego dnia. Nie samą pracą żyję człowiek (podobno) :D Jednak nie ma tego złego- jeszcze dwa dni i zaczynam tygodniowe wolne. Czas wychillować! Będę miała troszkę czasu, żeby pododawać zaległe posty zarówno tutaj, jak i na Instagrama. Może są jakieś posty, które chcielibyście tutaj zobaczyć? Czekam na propozycje w komentarzach! Ja uciekam do niedzielnego odpoczywania, a Was zostawiam z dawką inspiracji na nowy tydzień!
Życzę Wam pięknej niedzieli! Buziaki, do następnego!

10 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger