Beige dress

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami, które czekają na dodanie dobry miesiąc (jak nie więcej). To zdecydowanie moje ulubione miejsce do robienia zdjęć w Krakowie! Uwielbiam ten klimat i to jak to miejsce współpracuje z każdą stylówką. A jeśli o stylizacji mowa, to właśnie o tym dzisiaj. Mam Wam do pokazania sukienkę, którą kupiłam jakiś czas temu w H&M. Totalnie jestem w niej zakochana i w jej kolorze. Od kilku miesięcy jestem ogromną fanką beżu i naprawdę dobrze czuję się w tym kolorze. Ogólnie ta stylizacja jest jedną z moich ulubionych, totalnie letnia, mimo że sukienka jest z dłuższym rękawem, to i tak ją uwielbiam. Jestem bardzo ciekawa jak Wam się podoba?

Miłego dnia! Buziaki, do następnego!

9 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentujesz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio podobna widzialam w Bershce i tez sie nad nia zastanawialam :) jest taka uniwersalna. i na szybki wyskok na miasto i na niedzielne popoludnia z rodzina ;) jednak musialam odpuscic, bo niestety, ale sukienek mam juz ogrom... Na Tobie lezy swietnie :) teraz w sumie zaluje, ze jej nie kupilam ;/ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją bardzo lubię, mimo, że to na początku totalnie nie był mój krok. Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo ładna sukienka, pięknie Ci w niej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger