MIESIĄC W ZDJĘCIACH | WRZESIEŃ '21

Cześć kochani!
W końcu udało mi się złożyć zdjęcia z września, a nie powiem, trochę kłopotu z tym było. Jak super być tu ponownie! Znowu moja przerwa nieco się przedłużyła, ale czas to naprawić. Dzisiaj przychodzę do Was z jedno z ulubionych serii, czyli 'miesiąc w zdjęciach'. Podsumujmy mój wrzesień, który był zdecydowanie super miesiącem! Po praktycznie całych dwóch miesiącach wakacji spędzonych w pracy, udało mi się wybrać na krótkie wakacje nad polskie morze. Odwiedziłam tyle pięknych miejsc, że sama jestem w szoku. Polskie morze i Trójmiasto to jednak strzał w dziesiątkę. Oprócz tych zdjęć mam jeszcze wiele innych z aparatu, które myślę złożyć w osobny post. Co wy na to?
Teraz zostawiam Was ze zdjęciami i z nich najlepiej dowiecie się jak minął mi poprzedni miesiąc!
Fitcake na Karmelickiej to zdecydowanie super opcja na diecie!
galeria Forum w Gdańsku zaskoczyła mnie tą roślinnością / małe przyjemności na plaży♥ 
polskie morze jest przepiękne! / na wakajkach było dużo fotek!
desery z Charlotte to miłość ♥ / uwielbiam takie nude pazurki 
jedno z najciekawszych miejsc w Sopocie to zdecydowanie Starbucks na plaży / niedzielne wychodne
100cznia w Gdańsku to miejsce, które obowiązkowo trzeba odwiedzić będąc w Trójmieście!
nie mogło zabraknąć ulubionych Goodlood'ów / uśmiech i do pracy! :D
pyszne śniadanka ♥ / poszukiwanie dyni zakończone sukcesem!
nowe perełki z Glamshopu / zrobiło się jesiennie 
przekonuję się do takich ciemniejszych makijaży 
Dolina Bolechowicka zaskoczyła mnie właśnie takimi widokami
kawka z takimi widokami ♥ / a tutaj Gdańska Starówka 
w niedzielę tylko na siłownię! / czy tylko mi figi kojarzą się z jesienią?
jesienna kawka zaliczona / teraz taki makijaż to naprawdę rzadkość :D
Arcymonka na Zabłociu to kolejne miejsce, które trzeba odwiedzić!
i obowiązkowo kawka w Gdańsku / dla tych widoków na pewno wrócę!
gofry nad morzem też muszą być! / pracka time 
jeszcze jedno zdjęcie, aby przekonać Was do tego miejsca! / kawa z widokiem na Monciak 

Dajcie znać jak Wy spędziliście wrzesień! Buziaki, do następnego!
 

12 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger