♥98 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani! Ale cieszę się, że mogę Was tutaj dzisiaj przywitać postem z inspiracjami. Zwłaszcza, że są one typowo jesienne. Nareszcie doczekałam się swojej ulubionej pory roku! Aktualnie jestem pochłonięta tym bardziej tą porą roku z powodu cudownej pogody! Nie może być inaczej i wręcz trzeba wykorzystać tę słoneczną niedzielę na pierwsze, jesienne zdjęcia w plenerze! Ktoś już ma to za sobą? Ja nie mogę się doczekać i efekty zobaczycie wkrótce!
Nie wiem skąd to wynika, ale jestem bardzo zmotywowana na ten miesiąc. Moje życie z dnia na dzień nabiera tempa przez studia, pracę i zastanawianiem się nad tematem pracy licencjackiej. Witamy na trzecim roku studiów! :D Zdaję sobie sprawę z tego, że już za moment będzie bardzo intensywnie, ale żyję nadzieję, że przez dobrą organizację uda mi się to wszystko ogarnąć! W sumie jestem bardzo ciekawa, czy jest tu ktoś w podobnej sytuacji, jak moja, a jak nie to czy macie jakieś historie związane ze studiami i pisaniem pracy? Z chęcią poczytać o Waszych perypetiach!

Życzę Wam pięknej, jesiennej niedzieli. Buziaki, do następnego!

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolory beżowe i złote dodatki :)
    link bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne inspiracje! ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety u mnie nie ma takiej motywacji jak u Ciebie, może wynika to z faktu, że niestety to nie moja ulubiona pora roku :(
    Świetne inspiracje! Pozdrawiam ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dostrzec w niej coś przyjemnego. Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Większość z tych zdjęć jest bardzo klimatyczna. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ja studiów nie skończyłam ale nie mówię, że jeszcze do nich nie wrócę. ;) haha marzę, by polska jesień wyglądała tak pięknie jak na wszystkich zdjęciach w internecie ;p choć fakt, w tym roku jest wyjątkowo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :D Z dobrą organizacją na pewno uda Ci się wszystko ogarnąć :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było. Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger