Q&A!

 Cześć kochani!
Już dawno planowałam zrobienie Q&A, bo brakowało tego trochę tutaj. Już w kilku poprzednich notkach, pisałam, że możecie zadawać pytania do Q&A i kilka się uzbierało, a więc czas na nie odpowiedzieć. Postaram się takie notki robić w miarę regularnie, żeby od czasu do czasu mogły się pojawić.
W końcu mamy czwartek! Na szczęście mi nie aż tak ciągnie się tydzień, jednak czekam na weekend, chwilę odpoczynku i kolejną 18-nastkową imprezę. Oczywiście czekam też na swoje urodziny, do których został już tylko miesiąc!


Jak długo piszesz posty? 
To zależy od tego, jaka jest dana notka. Jeśli chodzi o samo pisanie to +/- godzinę.

Czy spodziewałaś się, że Twój blog się tak rozwinie?
Nie uważam mojego bloga, za jakiegoś super rozwiniętego, ale nie spodziewałam się nigdy, że będzie Was tutaj tyle. Zakładając go nie myślałam, że będę w tym trwać tak długo, no ale jednak.
 Jak traktujesz blogowanie?
Teraz to już dość poważnie. Notki dodaję regularnie, zawsze wszystko planuję Czasem to jest chyba aż za poważne, bo gdy nie mam weny, denerwuję się na siebie i jest jeszcze gorzej.

Czym jest dla Ciebie blog?
W pewnym sensie odskocznią od wszystkiego. Moje małe miejsce, które stworzyłam w pełni sama.
  Jak to robisz, że każdy twój post tak przyjemnie się czyta?
Nie mam pojęcia, ale cieszę się, że Wam się podoba. Nie zawsze jestem zadowolona w 100% z notek, ale jednak widać po Waszych komentarzach, że nie jest tak źle. Zawsze piszę szczerze i to jest najważniejsze.

Skąd tyle pomysłów?
Nie zawsze jest ich aż tyle. Ale część z tego, co tworzę wymyślam sama, a część z You Tube'a, Tumblr'a, nawet z Instagrama :)

 Ile czasu dziennie spędzasz w blogosferze?
To zależy od dnia. Bo są takie, kiedy mogłabym być tutaj non stop, ale są też takie, kiedy chcę od tego wszystkiego odpocząć. Ale bardzo często sprawdzam co się tutaj dzieje, dokładniej ilości czasu nie mam jak podać.
 Od kiedy zaczęłaś robić pierwsze zdjęcia?
Zdjęcia robiłam praktycznie od zawsze, jednak, gdy zaczęłam bardziej wciągać się w blogowanie, zwracam na nie większą uwagę. Cały czas się uczę i poprawiam to, co mogę.

Twoje zdanie na temat wymiany obserwacjami?
Przyznam szczerze, na początku sama to robiłam. Jednak z czasem zrozumiałam, że to tylko puste obs/ obs. Wolę mieć mniejsze grono obserwatorów, ale takich, których lubią tutaj zaglądać, a nie obserwują tylko z przymusu. Teraz tego nie rozumiem, bo w sumie to nie ma żadnej radości z tego, że zdobywa się nowych "czytelników", tylko dzięki wymianie obserwacjami.

Planujesz nagrywać na YT?
Nie wiem, na tę chwilę nie widzę siebie w tym. Nawet nie miałabym na to czasu, ale nigdy nie mówię nigdy.
Co jest twoim must have w makijażu?
W sumie to sama nie wiem, ale na pewno nałożenie podkładu i zrobienie brwi, tak to chyba nie widzę takich must have.

Od kiedy się malujesz?
Tego nawet nie pamiętam, ale tak mniej więcej od drugiej klasy gimnazjum.

Prosty sposób na zrobienie kreski eyelinerem?
Nie mam jakiegoś sposobu, bo raz wychodzi, a raz nie. Na pewno jedynym takim sposobem jest eyeliner z cieniutkim pędzelkiem.
 Dużo wydajesz miesięcznie na swoje potrzeby?
A to zależy od miesiąca, bo czasem potrzebuję naprawdę dużo rzeczy, a czasem nawet nic. Wiadomo, kiedy kończą się kosmetyki lub potrzebne jest mi coś do ubrania to więcej się wydaje.

Ile jesteś ze swoim chłopakiem?
Zdziwiłam się, że pojawiło się takie pytanie, no ale 15 lutego będzie już cztery miesiące.

To już wszystkie pytania, mam nadzieję, że odpowiedziałam mniej więcej tak, jak tego oczekiwaliście. Obiecuję się poprawić i robić takie posty częściej
Buziaki, do następnego!

21 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny kolor szminki! powodzenia w blogowaniu :) Obserwujemy? Daj znac w komentarzu! :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/01/trendy-sweatshirt-for-winter-days-gamiss.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze jest to, aby pisać szczerze a później już jak z górki pójdzie.
    Świetne odpowiedzi i rób częściej takie Q&A.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ,że nigdy wcześniej mnie tutaj nie było bo bym chciała zadać Ci kilka pytanek :)
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kiedy indziej Ci się uda. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  6. Szczere pisanie jest bardzo ważne, bo to gwarantuje największe sukcesy :3

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba to w jaki sposób piszesz. Dużo rzeczy się o tobie dowiedziałam. Lubie takie posty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow godzine! :D Ja jak mam wene to z 15-30 minut haha :)

    http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger