♥92 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani! Witam Was w tą wyjątkową niedzielę, bo w końcu to święto zakochanych! Niestety do wstawienia tych inspiracji zbierałam się kilka niedziel, więc są mało walentynkowe, ale przecież to święto można mieć w każdy dzień w roku! Jak spędzacie tę niedzielę? Ja ładuję baterię na nowy tydzień, w którym czekają mnie oczywiście praktyki. W Krakowie dzisiaj piękne słońce, więc na pewno wleci jakiś spacer, później serial, czy książka, wieczorne SPA. Self care przede wszystkim. Nawet do tego zainspirowały mnie te dzisiejsze zdjęcia! Inspiracjami troszkę przywołuję już wiosnę, na którą czekam z niecierpliwością! Nic chyba mnie tak nie motywuję jak ta pora roku właśnie. Wjeżdża wtedy nowa energia i chęci do działania. Wiosenne fotki w plenerze, wyjścia, spacery, to jest to! Także zaczynamy odliczanie do ciepłych dni!
Jakie macie plany na niedzielę? Buziaki, do 
 

12 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje, czuje się naładowana na nadchodzący tydzień :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to moje! Piękne zdjęcia, inspiracje i te filtry! Widzę tu pyszny sernik z karmelem i orzechami, który planuję zrobić, widzę moje ukochane śniadanie czyli bułeczki z awokado i jajkiem sadzonym - no uwielbiam! :) Białe wino, biała czekolada, białe adidasy, złoto, ajjj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle mega inspiracje ! Jak w niedzielę ich nie ma to czuję trochę pustkę :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie inspiracje, ja w niedziele byłam nad Morskim Okiem :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne inspiracje ♥
    Też z niecierpliwością czekam na wiosnę

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko się doczekamy. Dziękuję!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger