Mint&brown | MAKEUP

Cześć kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną propozycją makijażową, chyba moją ulubioną jak dotąd. Myślę, że to wszystko za sprawą nadejścia wiosennej aury! Potrzebowałam czegoś świeżego, a zarazem nowego, bo kolor różowy w makijażach kocham, ale muszę chwilę od niego odpocząć. Teraz zdecydowanie stawiam na miętowo- błękitny odcień oczu. Jestem zakochana w takich kolorkach! Tym bardziej podoba mi się to w połączeniu z brązem i właśnie taki mix przygotowałam w tym makijażu. Był to naprawdę ekspresowy makijaż, bo nie skupiałam się za bardzo na technice, żeby to wyglądało dość naturalnie (nieprzerysowane), ale tu całą robotę robi właśnie ten miętowy cień. Myślę, że to super patent podczas szybkich makijaży, kiedy chcecie, aby makijaż wyglądał ciekawie, a nie macie za dużo czasu na kombinowanie. Ja jestem zakochana!

Jak Wam się podoba takie połączenie kolorystyczne? Buziaki, do następnego!

10 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger