MIESIĄC W ZDJĘCIACH | CZERWIEC '21

Cześć kochani!
Nareszcie mam dla Was nowy post! Jako, że mam już LIPIEC (nie wierzę kiedy minęła połowa tego roku), to przychodzę do Was z serią miesiąc w zdjęciach. Czerwiec minął maksymalnie szybko, jak każdy miesiąc, ale to wszystko spotęgowała praca i sesja na studiach. Wszystkie egzaminy udało się zdać, więc pomiędzy pracą aktualnie mam wakacje. Bardzo się na to cieszę, bo potrzebuję chwili dla siebie, żeby totalnie o niczym nie myśleć. Przyznam, że ubiegły semestr był dla mnie naprawdę intensywny. Dzięki temu, że mam więcej czasu oczywiście chcę coś dla Was tworzyć, bo ostatnio miałam mały przestój.  Z pewnością najbliższy dzień wolny wykorzystam na stworzenie nowego makijażu, bo dawno już niczego ciekawszego na swojej twarzy nie robiłam. 
A jak wyglądają moje plany na wakacje? Oprócz wspomnianej już pracy chcę poczuć trochę letniego życia w Krakowie. To pierwsze wakacje, kiedy mam w końcu okazję tutaj być. Mam nadzieję, że uda się też zorganizować jakiś kilkudniowy wyjazd, aby naładować baterie. W głowie mam kierunek polskie morze, a więc trzymajcie kciuki, aby moje plany wypaliły. Jeżeli tylko praca mi na to pozwoli, chcę wybrać się na jednodniowe tripy po miejscach w Polsce, które już od dawna są na mojej liście. Mam nadzieję, że te wakacje w końcu będą takie, jakie chcę!
foty na Insta w trakcie / zdecydowanie ulubiony filtr 
moje słodkie / ulubione ciacho z Fit Cake
pierwszy raz spróbowałam węgierskiego langosza, pycha / niedzielki na wychodnym
mimo egzaminów, czerwiec był imprezowy! :D / ulubiony neon w Krakowie
cudo widoczki / fryty zawsze!
a tutaj ulubione szoty z Banialuki (jak tylko będziecie w Krakowie to wbijajcie) / polubiłam się w końcu ze spódnicami
kocham swoje nowe włoski 
ciężkie poranki przed pracą / pychaa
niedzielne poranki ♥ / po drugiej dawce Pfizera i żyję! :D
Arena Garden to już ulubiona miejscówa latem / nie mogło zabraknąć owsianek
raz na pół roku przypomnę sobie, jak lubię czerwone usta
drugi, ulubiony filtr / Aperolek, klasyk
Forum i najlepsze piwo, jakie piłam / jak wyprzedaże, to i zakupy
budyniowe naleśniki- najlepsze! / ulubiona strefa na Arenie 
było ciężko, ale się udało! / kocham to body (Zara)
przyjemne niedzielki / Kraków nocą jest przepiękny 
w wolne od pracy to i jakieś róże oczka wpadną ♥

Dajcie znać jak Wam minął czerwiec i jakie macie plany na wakacje! Buziaki, do następnego!

12 komentarzy:

  1. Widać to był udany miesiąc!
    Oby lipiec był jeszcze piękniejszy dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) Ślicznie ci w tych włosach!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło popatrzeć, mój typowo w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci kochana udanych wakacji i realizacji podróżniczych planów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia 😀 Ja czerwiec spędziłam pracująco 😀

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger