MIESIĄC W ZDJĘCIACH | LIPIEC '21

Cześć kochani! Aby powitać się z Wami w nowym miesiącu przychodzę oczywiście z postem "miesiąc w zdjęciach". Kto mi powie kiedy zleciał lipiec?! Niesamowite! Mamy sierpień i miesiąc wakacji za mną. W sumie ten czas minął mi głównie na pracy, ale mimo wszystko starałam się "łapać" momenty z dnia w formie zdjęć. Mimo pracy, zdążyłam też odpocząć chwilę w domu, więc absolutnie nie narzekam. Zaglądajcie poniżej, aby zobaczyć mój lipiec!
uwielbiam takie wnętrza / zakupy, kawka- dzień idealny
nowiutki makijaż, który niebawem wleci tutaj
niedzielny poranek w takich okolicznościach ♥
w lipcu nadszedł wyczekiwany przeze mnie moment- prostujemy zęby / poranek idealny 
budyń jaglany to zdecydowanie miłość / niebo po deszczu ♥ ♥
a do pracy tylko na czarno / miłe wieczorki ♥ 
kocham takie spacerki 
borówki ostatnim czasem to must have / przepiękna ♥ 
zapas książek uzupełniony ♥ / kolejny must have na lato!
jeśli szukacie serialu na jeden wieczór, polecam! / wakacyjne pazurki
nowa, ulubiona koszulka / jak co miesiąc było też dużo zdjęć na Instagram 
odwiedziłam również sklep Me&Bags po swoją wymarzoną torebkę!
mega polecam tę maseczkę / kawka w najlepszym towarzystwie ♥
urodziny mamci / lubię siebie w tym kolorze
nie zabrakło też czasu na odpoczynek / codzienne widoczki w drodze do pracy 
czy tylko ja tak kocham cięte kwiaty? / oczywiście ulubione Goodlood'y 
w pracy również dobre jedzonko i kawa obowiązkowo / uwielbiam perfumy z Zary!
zgadnijcie, którą wybrałam!
jeszcze trochę dobrego jedzenia / niedawno zaczęłam i bardzo mi się podoba 
jeszcze jedno instagramowe / owsianki również są obecne 
to oznacza jedno- kierunek dom / takie zdjęcia kocham

Jestem ciekawa jak Wam minął pierwszy miesiąc wakacji! Buziaki, do następnego!
 

7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger