Tydzień w Trójmieście ♥

Cześć kochani! Przez kilka, ostatnich dni zastanawiałam się, czy nie jest za późno na dodanie tego posta, ale myślę, że na relację z wakacji nigdy nie jest za późno! Jak już po podsumowaniu września wiecie, w tym roku w końcu udało mi się zorganizować małe wakacje. Padło na mieszkanie w Sopocie, a ogólnie na Trójmiasto. Miałam prawie 10 lat przerwy od polskiego morza, więc właśnie stąd ten wybór! Zdecydowanie było warto. Rozpoczynając od spraw organizacyjnych- jeśli nie macie wysokiego budżetu na taki wyjazd, polecam szukać noclegów na OLX i wynajmować pokoje w mieszkaniach. My trafiłyśmy na świetne miejsce! (jeśli ktoś potrzebowałby namiary, z chęcią się podzielę). Nad morzem spędziłyśmy tydzień i mimo, że to dość długo, to nie udało się zobaczyć wszystkiego, więc to będzie dobry pretekst na następny rok! Jednak myślę, że to co piękniejsze, czy ważniejsze zobaczyłyśmy i wciąż jestem pod wrażeniem tych cudownych miejsc. Listę wartych zobaczenia i odwiedzenia miejsc w Trójmieście znajdziecie poniżej!
Według mnie warto wybrać się na takie wakacje we wrześniu, bo to czas poza sezonem, z czym idzie mniejsze tłumy ludzi i niższe ceny. O pogodę raczej też nie ma co się martwić. My akurat miałyśmy wielkie szczęście, bo cały tydzień był mega słoneczny, a morze nagrzane do tego stopnia, aby się kąpać! Cały wyjazd bardzo się udał. Wypoczęłam, trochę pozwiedzałam, zjadłam mnóstwo pysznego jedzenia i jak najbardziej te wakacje można zaliczyć do udanych!
Miejsca w Trójmieście warte uwagi:
SOPOT
-Molo,
-Monciak,
-Starbucks przy plaży,
-Costa z widokiem na Monciak i latarnię morską,
-Naleśnikarnia Cuda Wianki,
-Cukiernia Rydelek i najpyszniejsze jagodzianki
GDAŃSK
-Stare Miasto,
-wieża widokowa Bazyliki Mariackiej,
-Park Oliwski,
-Galeria Forum,
-Starbucks z widokiem na starówkę,
-100cznia (miejsce idealne na wypicie drinka w super klimacie),
-plaża Gdańsk Brzeźno
GDYNIA
-Port i Dar Pomorza
-Orłowo (plaża, klif, molo)

Kto z Was był ostatnim czasem w Trójmieście? Zdradźcie mi swoje ulubione miejsca! Buziaki, do następnego!

7 komentarzy:

  1. Niestety w tym roku nie udało mi się pojechać nad morze, a uwielbiam tam spędzać czas! Super fotki, widać, że to był udany wyjazd
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Myślę, że do listy wartych uwagi w Gdańsku należy dodać Westerplatte i Muzeum II WŚ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zdążyłam odwiedzić, ale w przyszłym roku nadrobię!

      Usuń
  3. Widać to był piękny i udany tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne fotografie :D Super, że miałaś tak udany wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger