Mix #28 | fresh start

Cześć kochani!
No i czas na kolejny zdjęciowy mix. Zdjęć jak na lekarstwo, ale zawsze coś. Przyszedł czas na pożegnanie ferii i rozpoczęcie nowego semestru. Jak na razie mam dużo motywacji co do szkoły i mam nadzieję, że tak pozostanie do wakacji. Trzeba się nareszcie ogarnąć i dać z siebie wszystko na starcie. W ferie nie robiłam nic takiego, o czym mogłabym pisać. Dużo odpoczywałam, ale też porobiłam zdjęcia, a więc na spokojnie, dwa tygodnie z notkami mam spokój. Wystarczy tyle na przyzwyczajenie się do szkoły i nauki. Teraz pozostaje tylko czekać na weekendy i chwilkę odpoczynku.

kocham zachody słońca


brokat zawsze i wszędzie

 niedługo notka o tych cudach

 urodzinowy mejkap

kawa dobra na wszystko
 święta nadal

 najszybsze ciasto ever!
 lubię takie słonko rankami
 książek do czytania nie brakuje

 a teraz wzięłam się za "Wyśnione miejsca"

 zakochałam się w maseczkach w płachcie 

 i kolejny mejkap

 troszkę popracowałam w ferie

 ulubiony kolor

 najlepiej



 najlepsze urodziny

 najnowsze Elle

 pyszka

 kocham ten filtr 

 placuszki bananowe, czyli najlepsze śniadanie

 norma, kawa zawsze

 moja blondi

 kończę najlepszą świeczkę :c

 kiedyś może się przekonam do takich herbat

 świnkowa maseczka :D

 kiedyś będziemy piękne haha

 nowiutki od Zaful

 osiemnastkowe 

i mejkap noł mejkap

Piszcie co tam u Was. Kończycie czy dopiero zaczynacie swoje ferie? Wszystkim rozpoczynającym swoje wolne życzę miłego odpoczynku, a wracającym do szkoły duużo motywacji! 
Buziaki, do następnego!

31 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje zdjęcia i bloga, bardzo miło się je ogląda <3
    a maseczka z pandą jest genialna, sama testowałam i suuuuper!


    bymaajlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również niestety kończę ferie. Zazdroszczę motywacji, ponieważ mi w ogóle nie chce się wracać do szkoły. Czytanie książek nie jest moją mocną stroną, ale Love Rosi z wielką chęcią bym przeczytała. Mam nadzieje, że jest tak fajna jak film. Pozdrawiam http://welcomein-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i Ty troszkę motywacji znajdziesz. Co do książki, to ja nawet filmu nie oglądałam. Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ale fajny zegarek! Bardzo podobają mi się takie maseczki, ale jeszcze żadnej nie miałam okazji spotkać, gdzie kupiłaś swoje? Czekam na kolejne notki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, potrzeba mi tej motywacji, potrzeba. Skończyłam ferie i jutro wracam do szkoły. Ferie spędziłam na lenistwie, czytaniu.
    Świetny post i ciekawe zdjęcia.
    Pozdrawiam i Całuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wypoczęłaś to i motywacja się znajdzie. Dziękuję!

      Usuń
  5. Zegarek ahh cudowny! Tez dołączam sie do gron KOCHAJACYCH ZACHODY HAHA! A zwlaszcze to cudowne rozowe albo te gdzie wszytsko jest kolorowe! Świnkowa maseczka to mistrz,haha! wiktoria-kozlowicz.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie jeszcze tydzień poleniuchuję, a tobie życzę motywacji i dużo sił do siedzenia w szkole i nad książkami w nowym półroczu :), śliczny zegarek

    poznacswiatl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful post! I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix, bardzo inspirujący ;) bardzo lubię takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post. Lubię na takie właśnie blogi wchodzić :D Duży plus! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zegarek :) Dzięki zdjęciom przypomnialas mi o zakupie tych cudownych maseczek. A co do feri to dopiero za 2 tygodnie i nie moge się doczekac ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)
    Lubię tu zaglądać i przeglądać notki, zarówno najnowsze jak i często wracam do tych starszych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post! pięknie rysujesz kreski na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż a te maseczki są świetne!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż urodzinowy śliczny, widać że były udane :)
    I podoba mi się to zdjęcie z zachodem słońca, jest cudowne!
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie mixy! Świetne zdjęcia ;) Makijaż naprawdę cudowny!!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger