♥91 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do Was bardzo szybko, pomiędzy pisaniem jednej z wielu prac zaliczeniowych. Niestety nadchodzi ten intensywny czas w życiu studentów i trzeba zmobilizować się jak nigdy. U mnie nie ma jeszcze wielkiej tragedii, bo staram się jakoś zorganizować czas i rozłożyć zadania, co pozwala mi mieć jakieś życie poza studiami. Przez ten natłok obowiązków czas ucieka mi naprawdę bardzo szybko, nawet nie się nie oglądnęłam, a tutaj już mamy połowę stycznia. Niesamowite! Może to i lepiej, że tak się dzieje, bo możliwe, że szybciej doczekamy się normalności. Brak czasu, brakiem czasu, ale nie zapominam o inspiracjach, których u mnie nie może na co dzień zabraknąć. Też swoją drogą wstawiam je na swoje instastory (dusiiiak), także można zobaczyć to moje uzależnienie. Jednak jak dla mnie życie bez inspirowania się byłoby naprawdę bardzo smutne.
Jak spędzacie weekend? Buziaki, do następnego!

11 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger