•winter time•

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z zimowymi zdjęciami, które zostały zrobione już jakiś czas temu. Jednak kiedy je dodać jak nie teraz, kiedy znowu wróciła zima. Szczerze powiem, ale uwielbiam tę porę roku, może momentami tylko przez okno, ale ten klimat jest niesamowity. Oczywiście w pierwszy dzień, kiedy drzewa i krajobraz pokryły się białym puchem, musiałam wybrać się na zimowe fotki. Kilka lat już nie było takiej pięknej zimy, także trzeba to uwiecznić. Jestem zakochana w tych zdjęciach i mam nadzieję, że i Wam się spodobają.
Dzisiaj niestety dość krótko, bo goni mnie nauka i egzaminy, które zaczynają się już jutro (ukochany czas studentów). Na szczęście to już koniec semestru, także będzie można odetchnąć, z czego niesamowicie się cieszę. Jednak jeszcze w tym tygodniu trzymajcie za mnie kciuki!
Jaką porę roku lubicie najbardziej? Buziaki, do następnego!

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Z sercem wykonane. Mają duszę ❤️ trzymam kciuki za egzaminy.🍀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne zdjęcia! Jak z katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Pięknie wyglądasz na białym tle<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za egzaminy, a co do sesji to jest naprawdę idealna. Świetne ujęcia i cudowne kadry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna sesja! Bardzo podobają mi się fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zimowe sesje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zimowe sesje w tak bajkowej scenerii. Piękne zdjęcia. :*:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger