♥94 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
W ostatnim poście z tej serii, obiecałam Wam systematyczność i słowa dotrzymuję. Ostatnio za dużo inspiracji wpada mi w oko na Pintereście, żeby się nimi nie podzielić tutaj z Wami. Ta strona jest dla mnie kopalnią nie tylko inspiracji, ale też motywacji w dni pod tytułem "nie chce mi się". Jestem ciekawa, czy dla kogoś Pinterest działa podobnie.
Nareszcie doczekałam się pięknej niedzieli, dzięki czemu ten dzień będzie jeszcze bardziej przyjemniejszy. Jak co niedzielę, swój dzień zaczynam na spokojnie, ostatnim czasem staram się to robić nawet codziennie. Od początku maja biorę udział w wyzwaniu Kasi Loveandgreatshoes pod tytułem 20 stron z LGS. Według mnie to wspaniała inicjatywa, bo w końcu mam jakąś konkretną motywację do czytania. Niestety przez zeszłe miesiące nie miałam chęci, ani poniekąd czasu na czytanie. Jednak jak wiadomo "brak czasu" był tylko wymówką, bo trzeba zobaczyć, ile czasu w ciągu dnia przeznaczamy na bezsensowne scrollowanie social mediów, a ja teraz ten czas staram się przełożyć na czytanie. Najłatwiej przychodzi mi to rano, zaraz po przebudzeniu, bo wtedy jeszcze niewiadomo co przyniesie dzień i czy pozwoli nam on na przeczytanie choćby nawet tych 20 stron. Dlatego właśnie tak dzisiaj rozpoczęłam swój dzień, obowiązkowo z kawą. Właśnie odkąd zaczęłam to praktykować, zauważyłam, że taki poranek świetnie nastraja mnie na cały dzień. Dzisiaj jest to zdecydowanie potrzebne, bo czekają na mnie zaległości z całego tygodnia, które wypada w końcu odhaczyć, aby ten nadchodzący tydzień nie był aż tak straszny. Jednak mimo to, chcę skorzystać z pięknej pogody, która niestety może być chwilowa. Rower, czy spacer to plan idealny na popołudnie! I Wam życzę tego samego, korzystajcie z pięknego dnia!
Jakie macie plany na niedzielę? Buziaki, do następnego!

9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger