Stylizuję ubrania z lumpa | 5 stylizacji na wiosnę/ lato


Cześć kochani! 
Dzisiaj przychodzę do Was z czymś zupełnie innym, a po tytule widzicie, że mam dzisiaj dla Was pięć stylizacji z ubraniami kupionymi w lumpie. Ostatnio kupiłam mnóstwo perełek i wręcz muszę się podzielić z Wami tym, jak świetnie rzeczy można kupić w takich sklepach. Stylówki nie są w 100% z lumpeksów, bo chciałam wpleść te kupione rzeczy w to, co mam w szafie. Sprawdźcie, czy mi się udało. Szczerze powiedziawszy jestem zadowolona i pewna, że nie będę mieć problemu w co się ubrać!sweter- SH (pochodzi z lumpa, ale kupiłam go na Instagramowej wyprzedaży) / spódnica- SH (11 zł) / buty- CCC / pierścionek- Parfois


koszulka- SH (4 zł) / spódnica- SH (11 zł) / buty- CCC
kurtka- Sinsay / koszulka- SH (8 zł?) / spódnica- SH (11 zł) / buty- Vans

koszula- SH (12 zł) / top- H&M / spodnie- H&M / buty- Vans
kurtka- Sinsay / bluza- SH (12 zł) / spodnie- Reserved / buty- Vans / torebka- Bonprix
*SH- second hand 
Która stylizacja podoba Wam się najbardziej? Chcecie kontynuację takich postów? Buziaki, do następnego!

12 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje fantastyczne, ale ta czerwona spódnica i czarna kurtka są mega. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, a miałam w sobotę zrobić sobie rajd po sieciówkach... Chyba w piątek zrobię jeszcze po lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje! Uwielbiam perełki z lumpeksów :D najbardziej podoba mi się ta biala koszula, jest bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ta pierwsza najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwona spódniczka mega mi się podoba <3 Sama czesto kupuję w lumpie :) Dopadłam tam choćby koszulki Guess czy CK za 6 zł haha:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger