FOODBOOK | MOJE ULUBIONE POSIŁKI NA REDUKCJI #1

Cześć kochani! 
Pierwszy raz przychodzę do Was z postem tego typu. Już długo nosiłam się z zamiarem zrobienia foodbooka, ale zawsze odkładało się to w czasie. Jednak ostatnio udało mi się złożyć to w całość i w końcu mogę się tym z Wami podzielić. W tym poście mam dla Was propozycje moich ulubionych posiłków, które są u mnie bardzo często powtarzalne, ale nie są one jedyne, także z pewnością będą pojawiać się kolejne posty z tej serii. Może akurat kogoś zainspiruję którymś z przepisów. Dodam, że zazwyczaj jem około 1900 kcal i te posiłki nie zawierają się całkowicie w tej liczbie, bo w ciągu dnia do mojego zapotrzebowania wliczają się kawy, czy np. batony proteinowe. 
OWSIANKA Z BIAŁKOWĄ POLEWĄ SŁONY KARMEL- 528 kcal
-płatki owsiane błyskawiczne 40 g.
-banan 90 g.
-dwie tabletki słodzika (opcjonalnie)
-skyr (według mnie najlepszy jest waniliowy)
-odżywka białkowa o smaku słonego karmelu  20 g.
-borówki 30 g.
-chipsy kokosowe 5 g.
-pszenica ekspandowana 2-3 g.
Płatki z pokrojonym bananem i słodzikiem zalewam wrzącą wodą i gotuję, aż wchłoną wodę. Do ugotowanej masy dodaję skyr i mieszam całość. Odżywkę białkową zalewam odrobiną przegotowanej wody, aby powstało nam coś na kształt gęstej polewy. Taką masą zalewam owsiankę i do tego lecą dodatki. Według mnie to jedno z najlepszych śniadań i gości u mnie praktycznie codziennie!

VEGE PASTA Z SOSEM TOFU- 420 kcal
-tofu wędzone 50 g.
-napój owsiany 50 g.
-mozzarella tarta 15 g.
-cukinia 65 g.
-cebula 15 g.
-pieczarki 50 g.
-słodka papryka
-czosnek granulowany
-sól, pieprz
-makaron 80 g. (tę proporcję dopasowujecie wedle uznania)
Tofu wraz z napojem owsianym i przyprawami miksuję na jednolitą masę.  Warzywa kroję i podsmażam. Wszystko zalewam sosem i smażę, aż do uzyskania gładkiego sosu. Dodaję makaron i posypuję tartą mozzarellą. Według mnie najlepiej smakuje ze świeżą rukolą.
SZAKSZUKA- 482 KCAL Z BAJGLEM/ 250 KCAL BEZ
-dwa jajka
-puszka pomidorów krojonych
-cebula 10 g.
-słodka papryka
-ostra papryka
-czosnek granulowany
-świeża pietruszka
Nie ma chyba prostszego i szybszego przepisu na kolację, bądź śniadanie! Pomidory podsmażam na patelni wraz z cebulą, aż woda odrobinę z nich wyparuje. Rozbijam jajka, smażymy pod przykryciem, aż do ich ścięcia. Gotowe danie posypuję świeżą pietruszką.
Który z przepisów jest najbardziej w Waszym guście? Buziaki, do następnego!

10 komentarzy:

  1. Jejku, świetny wpis, skromne jedzonko, ale borówki drogie jak diabli. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu zamiast słodyczy to i nie wychodzi drogo😅

      Usuń
  2. Przepysznie prezentują się Twoje posiłki :D Owsianka z białkową polewą słony karmel musi być przepyszna :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepysznie :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak też smakują! Również pozdrawiam ❤️

      Usuń
  4. Wszystko wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger