MIESIĄC W ZDJĘCIACH | KWIECIEŃ '21

Cześć kochani!
Witam Was już w kolejnym poście z serii miesiąc w zdjęciach w tym roku. Naprawdę nie wiem, kiedy mija ten czas. Za moment będzie już połowa roku, a ja wciąż jestem zatrzymana na jakimś lutym haha.
Kwiecień był dość przyjemnym miesiącem, ale minął też szybko na dużą ilość obowiązków. Chcąc, nie chcąc na studiach sesja zbliża się wielkimi krokami, a więc robi się już intensywnie. Dlatego właśnie jakaś część dni minęła mi na nauce i robieniu prac zaliczeniowych. Mam nadzieję, że znów temu wszystkiemu podołam i za kilka tygodni będę cieszyć się zdanym czwartym semestrem. Oczywiście oprócz studiów było też dużo pracy nad postami tutaj oraz na Instagram, w którego wkręciłam się ostatnio intensywnie. Oczywiście, jak jeszcze nie wiecie, znajdziecie mnie pod nazwą dusiiiak. Zdjęć w tym poście mam dla Was dość sporo, a więc nie przedłużam, bo to właśnie dzięki nim dowiecie się szczegółowo jak minął mój kwiecień.
miętowy makijaż, który pojawi się tutaj niebawem

gipsówka to mój rekwizyt idealny do zdjęć / miejsce idealne do zdjęć na Wawelu
większość kwietnia przechodziłam z głową w górze i podziwiałam właśnie takie piękne drzewa / intensywny tydzień, ale zawsze z kawą
najlepsze lody w Krakowie / niby pochmurna niedziela, ale w Krakowie i tak pięknie
Wawel zobaczyłam pierwszy raz i to naprawdę przepiękne miejsce / obowiązkowy włosing, w który również jestem wkręcona
przyjemne wieczorki w domu / słoneczne dni w kwietniu niestety można policzyć na palcach jednej dłoni
uwielbiam planowanie nowego tygodnia / przepiękne tło ostatnich zdjęć
ulubiony filtr na Instagramie :D / monsterze bardzo dobrze w słońcu 
ulubione / widok z Wawelu również robi wrażenie
Bór na Czerwonem to kolejne magiczne miejsce / niedzielna kawka
ulubiony omlet szarlotka z ulubionymi dodatkami / ciężkie poniedziałki 
czerwone usta to jest to! / klimatyczny Kazimierz
sobotnie sushi, czyli weekend idealny 
wieczory z książką- moje ulubione / ostatnio bardzo polubiłam się z białą koszulą
jedna z ulubionych miejscówek w Krakowie- Pizzatopia na Szewskiej
Gymshark na lumpach za jedyne 14 zł! / nauka, nauka
uwielbiam kombinować ze swoimi owsiankami / dawno nie było zakupów z Kontigo
tak mam pięknie w okolicy / gofry bananowe ♥
loki też jakoś polubiłam / moje must have w pielęgnacji włosów 
to na potwierdzenie, że nie ma lepszych lodów od tych z Good Lood / niedzielna pielęgnacja obowiązkowo
nude i fiolet to jest to ♥ / zamówienie z SFD, czyli niezbędniki na redukcji
ostatnio dorwałam super wyprzedaż marki Deborah, tutaj np. pomadki po 5 zł / jeszcze trochę wiosny 
najlepsze frytki z posypką i slajsy tylko na Placu Bohaterów Getta / deszczowa sobota
Zara na rynku w Krakowie ma niesamowity klimat / uwielbiam wzory na paznokciach 
obowiązkowe kroki i piękne zachody słońca / zdecydowanie mój ulubiony obiad, czyli makaron z sosem tofu i warzywami

 nowe dziecko w rodzinie / mega polecam te migdały w białej czekoladzie i cynamonie

A jak Wam minął kwiecień? Buziaki, do następnego!

10 komentarzy:

  1. Mój czas też mija zdecydowanie za szybko. Mógłby choć na chwilę zwolnić, żebym mogła za nim nadążyć. Podoba mi się ułożenie zdjęć na Twoim blogu. Opisy nad każdą dwójką robią swoje, aż chciałoby się wszystkiego spróbować i wejść w Twoją skórę. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku z czasem mam dokładnie tak samo. Tyle chęci i pomysłów, a tak mało czasu. Dziękuję bardzo za miłe słowa ♥

      Usuń
  2. Kwiecień minął mi bardzo intensywnie i szybko. Co jak co, ale trudno sobie uzmysłowić, że już niebawem wkroczymy w drugą połowę roku.
    Piękne inspiracje, uwielbiam tę serię na Twoim blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas ucieka nieubłagalnie szybko niestety. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Urokliwe i urocze narzekanie na pogodę, ale i tak pogoda ducha liczy się najbardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie i śliczny miętowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kwiecień. W tym roku kwiecień bardzo zimny i kapryśny więc spacerów i większych wypraw było mało.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że już najbliższe miesiące będą piękne!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger