Fiolet & niebieska poświata | makeup

Cześć kochani!
Już od jakiegoś czasu na dodanie czekał właśnie ten makijaż. Sama do końca nie wiedziałam, czy faktycznie go opublikuję, bo to miała być testowa wersja pierwszego makijażu moją nową paletą Urban Decay Stoned. Jednak o dziwo, wszystko wyszło chyba tak, jak chciałam. Rzadko kiedy robię takie ciemne, intensywne makijaże, a w tym jestem zakochana. Świetnie tutaj sprawdziło się połączenie ciemnego fioletu z metalicznymi cieniami, a zwłaszcza z odrobinką niebieskiego metaliku.
Składając tego posta pomyślałam, że mogłabym zrobić osobny wpis z moja opinią na temat tej palety, jej swatchami oraz kolejnym makijażem z jej użyciem. Jestem ciekawa co Wy na to!
\
Jak Wam się podoba taka propozycja makijażu? Chcecie osobny post na temat palety Urban Decay Stoned? Buziaki, do następnego!

10 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger