Oh, autumn


Cześć kochani! Jesień w pełni, a więc pora (jak co roku) na jesienne fotki. To zdecydowanie moja ulubiona pora do robienia zdjęć. Wszystko jakby bardziej inspiruje! Mimo intensywnego czasu aktualnie, właśnie przez otaczającą aurę znajduję jakieś pokłady energii i chęci do tworzenia nowych rzeczy. Tym bardziej jest to inspirujący czas dla mnie, bo jesień w Krakowie jak dla mnie jest jeszcze piękniejsza. Chłodne powietrze, ostatnie promienie słońca, kolory żółci i czerwieni, a do tego to piękne miasto. Zdecydowanie jest to moje miejsce na Ziemi!
Dzisiaj mam dla Was moją nową, ulubioną stylizacje na jesienne dni. Już długo przymierzałam się do "skórzanych" spodni i znalazłam idealne. Rewelacyjnie wyglądają do wszystkiego i super zgrały się z również nową kurtką (chyba wiecie, że mam słabość do tego elementu garderoby). Jestem ciekawa, czy ta stylizacja jest w Waszym guście!
Co myślicie o tej stylizacji? Jak podobają się Wam zdjęcia? Buziaki, do następnego!

9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger