MIESIĄC W ZDJĘCIACH | PAŹDZIERNIK '21

Cześć kochani! 
Październik już za nami, a więc należy go podsumować. Nie wierzę jak szybko mija każdy miesiąc. W poprzednim rozpoczęłam trzeci rok studiów i to w połączeniu z pracą dało maksymalną intensywność.  Październik był miesiącem, w którym zdecydowanie odczułam jesienną aurę, myślę że właśnie to dało mi takiego powera do działania. Było dużo fotek, spotkań ze znajomymi i ogólnie miłych chwil. Czuję się mega zainspirowana i jestem gotowa na nowy czas, jakim będzie listopad. Co raz bliżej do świąt, a więc z górki!
nowa miejscówka w Jaśle (Amorino), która zrobiła na mnie mega wrażenie / hitowy sweter z lumpa
Wawel jesienią wygląda cudownie / u mnie już świąteczny tryb
powroty do domku / świetne są te kubki ze Starbunia
Charlotte zawsze i o każdej porze! / stęskniłam się za robieniem paznokci samej 
ostatnie zdjęcie w starych włosach i duża październikowa zmiana!
najnowszy sezon Dynastii w końcu na Netflixie / wieczorna siłka
jesienne wydanie 
takie pyszności pomiędzy zajęciami / wciąż odkrywam piękne, krakowskie ulice
nauka, nauka / moja ulubiona świeczka ostatnio 
świeże włosy od fryzjera to jest to! / paznokcie na listopad gotowe 
moje ukochane Zakopane / pyszne śniadanka 
i całe dni na uczelni / w końcu z moim maleństwem 
mega polecam Wam tę książkę! / ekspresowe cynamonki 
jesień za oknem ♥ / fotki pomiędzy zajęciami również wpadają
moja klasyczna owsianka i powrót do matchy
płaszcz upolowałam na Vinted i jest moim hitem! / pięlęgnacyjni ulubieńcy 
pierwszy raz widziałam Zakopane jesienią i jestem zakochana w tych widokach! / ja siebie bardzo polubiłam w nowych włosach, jestem ciekawa co Wy myślicie? 
nauka poza domem też jest fajna od czasu do czasu / totalnie #jesieniara
tryb imprezka / mega polecanko z Żabki!
przyjemny, piątkowy wieczór / jeśli chodzi o pogodę, październik wygrał!
powroty do domu= takie widoki / kolejny, jesienny outfit

ulubiona pieczona owsianka / takie widoki z uczelni ♥
 

Jestem ciekawa jak Wam minął październik? Buziaki, do następnego!

10 komentarzy:

  1. Jakie super zestawienie zdjęć. Bardzo intensywny miesiąc za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje posty z serii miesiąc w zdjęciach :) Inspirujesz fajnymi ujęciami, aż chciałoby się wybrać na jakąś jesienną sesję.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w obu kolorach włosów :D Taki brąz chodzi za mną od jakiegoś czasu, bo rewelacyjnie podkreśla oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brąz na włosach chyba zdecydowanie bardziej do ciebie pasuje! :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wiele się działo 😲. A co do zmiany, wyglądasz ładnie w obu kolorkach 😉.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pieczona owsianka wygląda pysznie :)
    Pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia z jedzeniem najlepsze ;p i zazdroszczę, że potrafisz funkcjonować z długimi paznokciami... też za takimi tęsknię ale no nie umiem z nimi żyć! :D u mnie październik większość w domu bo jak nie syn chorował, to ja na kwarantannie ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podsumowanie! Ciekawią mnie ci kosmetyczni ulubieńcy. Moimi zostały w tym miesiącu kosmetyki BOSQIE ( www.BOSQIE.com). :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Dusiiiak , Blogger